God morgon!

Natten pa vart hostel var...stokig!

For det forsta bor vi precis intill nagon slags byggarbetsplats sa det later som dom kastar in saker i vara glasrutor och maskinerna satts igang alldeles for tidigt.

For det andra upptackte vi vara rumskompisar; tva killar fran Italien som inte kan ett ord engelska och ett par bestaende av en finsk tjej och en australiensk kille. Kille dundrade in full och hogljudd precis nar vi somnat igar. Och vi blev saklart galna (ar ju inte dom snallaste och lugnaste tjejerna).

Nu har vi atit en frukost bestaende av yoghurt, rostad macka och te...Var ar mitt fullkornsbrod och farskpressade apelsin juice?

Hoppas ni har det bra da hemma!!

/Sanna

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha you´ve gotta love hostels :)

var glad att det inte BARA är brudar på rummet.

köa timmar för att få duscha är ingen hit!

killarna är förhoppningsvis liiiite snabbare.



har ni det fint? har ni tid över så måste ni ta en tur till hyde park och äta lunch, njuta av den än så länge varma hösten. det SNÖADE här igår!

jag tror jag kommer till er snart, haha.



puss lovisa

2009-10-15 @ 10:43:41
Postat av: Sanna

Ja, men det ar en tjejtaolett som inte ar lika rolig...buhu en tjej brottades med mig och spegel imorse!



Vi var faktiskt gatt forbi Hyde Park idag, dock placerade vi oss pa en bank som luktade kiss sa det blev inte sa mysigt, haha!



SNO?? Har ar det mysigt och sol :)

2009-10-15 @ 18:05:16
URL: http://loudinlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0