Snalla, tyd vara drommar! Vi drabbas av en psykisk storning snart.

Har precis kommit hem fran mitt plocka-glas-jobb-pa-en-bar. Men det ar ju saklart inte helt sakert att jag far det. Sanna ska jobba imorn och en annan tjej pa lordag, men det kanns skont att ha kommit in lite i jobbtempot.

Nu ar det sa att genom alla nya och omvalvande intryck har i london, sa har jag och sanna gatt in i nagot, som liknar, en latt psykos. Vi tanker alldeles for mycket pa dagarna, och drommer helt sjuka saker om natterna. Har foljer nagra exempel (vi kommer alltsa ALLTID ihag drommarna dagen efter, kan nan hjalpa oss tyda dom?)

1. Anna drommer: Sanna vaknar upp av att Anna helt plotsligt mitt i natten fragar: "Sanna, vad ar det for vag?". Hon sager darefter, "hoppsan, jag dromde visst att det stod en man har i hornet bredvid sangen och fragade efter vagen. Och jag vet ju att du kan alla vagar battre an jag, sa jag fragade helt enkelt..."
Efter denna chock sanna blev utsatt av, dyker plosligt Anna ur sangen ner pa golvet, och sedan snabbt upp i sangen igen. Sanna, helt livradd: "AAahhhh, GAR DU I SOMNEN??"
Anna: "Nejnej, jag var bara ute efter vattnet..."

2. Sanna drommer: I drommen vill sanna byta ett par skor som hon precis kopt. Det var tydligen ett par likadana som Anna har, ni vet, dom dar hoga bootsen. I alla fall foreslar Anna ett par skor, bara det att hon darefter sager sahar: "Och sa ska du linda in dom i tidningspapper, det blir skitsnyggt!"

3. Anna drommer: I drommer befinner sig Anna i sin hemstad, Soderkoping. Hon vill plugga vidare, men oturligt nog har hon inte lyckats tagit studenten. Sa hon beger sig mot en syo-person, som befinner sig i Bergaskolan. Dar berattar hon om sitt problem, att hon inte tagit studenten och behover plugga upp sina betyg for att kunna gora det. Syo-tanten antecknar. Helt plotsligt kommer Anna pa att, "Just det ja! Jag har ju visst tagit studenten" Darefter ser syo-tanten ratt arg ut.
I alla fall beger sig sedan Anna mot Statoil dar hon far vara med och losa en mordgata. Den handlar om tva broder som ar mordare, de ha namligen knuffat en annan man ut mot e22'an sa han blev pakord. Men det nekar det hela.

Det har ar bara ett fatal exempel pa vad vi sysslar med om natterna nufortiden. Hjarnan gar pa hogvarv helt enkelt. Kommer vara smarta (eller psykiskt storda) nar vi kommer hem, det ar en sak som ar saker.

Nu ska vi snart ga hem mot vart lilla rum, kanske prata lite mer med vara nya grannar.
Saknar er dar hemma!

Kramar/Anna


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det är underligt det här med att det alltid hjälper lite att någon annan också "lider" ;) Men det gör det! Hihi, tack.



Har ni det bra då? Det låter som ni klarar er utmärkt :)

2009-10-30 @ 18:58:19
URL: http://rebeccaring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0