Turen har vänt...igen!

Nu har turen vänt igen!

Igår när vi skulle ut till pubkvällen fick vi ett samtal från Andrew som meddelande att vårt rum inte längre var ledigt...Det var pricken över i:et. Allt känades skit. Men vi fick meddelande om att vi skulle se på ett annat rum idag.

Så imorse kollade vi på ett nytt rum i en flat, som var helt okej. Anna och jag sak flytta in ikväll. Hoppas det är klar då som lovat, men man vet inte förän man sett det här!

Dom ringde även från caféet imorse så jag ska provjobba imorgon, hoppas det går bra :)

Snart ska vi äta köttbullar & potatismos lunch på en svensk pub.

Puss & kram från svenska kyrkan och Sanna

Kommentarer
Postat av: Annelie E

Ja, för mig som följer detta på distans pendlar man verkligen mellan hopp och förtvivlan...hoppas det går bra from nu!

2009-10-22 @ 22:02:51
Postat av: Annelie E

Ja, för mig som följer detta på distans pendlar man verkligen mellan hopp och förtvivlan...hoppas det går bra from nu!

2009-10-22 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0